COFFEE BOOK TAG [Back on truck]



Na początek kilka słów wyjaśnienia, bo w końcu bardzo długo nas tu z Wiką nie było. Nie ukrywamy, że nowy rok zaczął się dla nas tragicznie. Problemy prywatne, sesja, nauka, obowiązki, praca, szkoła... Wszystko to sprawiło, że na chwilę odstawiłyśmy blogowanie, ale teraz robimy wielki powrót, więc poniżej znajdziecie kawę oraz kilka zapowiedzi na najbliższe dni :D

1. Niebawem na blogu ukażą się recenzje "Gordiana" (Melissa Darwood), "Listów z jeziora" (Agnieszka Korol) oraz zbiorcza recenzja "Przygód smoka Smakosława w Ząbkowicach Śląskich" i "Bajki o smokach podróżnych" (Agnieszka Korol).
2. Topki już raczej się nie pojawią, ale za to pojawi się jeden post podsumowujący zeszły rok w kilku najlepszych książkach.

A teraz możemy przejść do kawowego tagu ksiażkowego :D



1.  CZARNA KAWA
Książka, w którą ciężko się wkręcićU mnie to chyba była Tijan i jej "Pozwól mi zostać". Jakoś przez całą książkę brakło mi w niej tego czegoś, co sprawia, że książkę czyta się z zapartym tchem i nie można się od  niej oderwać. "Pozwól mi odejść" rozkręciło się dopiero blisko końca, a przez resztę czasu było po prostu przeraźliwie nudne.

2. PIERNIKOWE LATTE
Książka popularna w okresie świątecznym

Wydaje mi się, że w zeszłoroczne święta na rynku wydawniczym pojawiło się tyle świątecznych nowości, że nic nie okazało się jakoś bardzo popularne. Jeśli jednak chodzi o mnie to w te święta dużą ochtę miałam na czytanie Carrie Elks i jej "Miłości zimową porą". Koniec końców jej popularność skończyła się na kupieniu w Biedronce i odstawieniu na półkę... do przyszłego roku.


3.GORĄCA CZEKOLADA
Ulubiona książka z dzieciństwa

Zasięgając pamięcią do czasów, kiedy jeszcze by ze mnie mały berbeć, przypominam sobie dwie książki, które zostaną w moim sercu pewnie uż na zawsze. Pierwszą z nich jest "Nasza mama czarodziejka" Joanny Papuzińskiej oraz "Jacek, Wacek i Pankracek" Miry Jaworczakowej.

4. PODWÓJNE ESPRESSO
Książka, która trzymała cię na krawędzi od początku do końca

Taką książka jest dla mnie "Prokurator" Pauliny Śwst. Książka, wdawałoby się niepozorna, maleństwo. Jednak relacja Kingi i Łukasza, napięcie pomiędzy nimi i... to, że czytałam ją po kryjomu w pracy, sprawiło, że przez cały czas waliło mi serducho!

5. STARBUCKS
Książka, którą widzisz wszędzie

Chusteczka! Dużo jest takich książek, nawet bardzo. Całkiem niedawno taką pozycją była "Kirke", ponieważ przez swoje cudowne wydanie każdy chciał sie pochwalić, że ją ma, ale teraz dochodzę do wniosku, że i o "Kirke" słuch zaginął. Więc w tym momencie weszłam na Bookstagrama, żeby zobaczyć czego znajdę tam najwięcej i widzę... jedno wielkie nic. Nic nie wybija się ponad normę.

6. HIPSTERSKA KAWIARNIA
Książka napisana przez niezależnego autora

"Zamczysko" Anieszki Korol. Świetna książka (TAG RECENZENCKI) wydana przez panią Agneszkę samodzielnie. Jedna z fajniejszych baśni dla dorosłych z jakimi miałam do czynienia.

7. CZY TO JEST KAWA BEZKOFEINOWA?
Książka, po której spodziewałeś się więcej. 

"Lucyfer"mojej ukochanej autorki, Jennifer L. Armentrout, który okazał się... klapą. Nie wiem co wydarzyło się przy pisaniu tej książki, nie wiem dlaczego, ale każda kolejna strona "Lucyfera" okazywała się coraz większym rozczarowaniem. Smutne to jest.

8. BLACK & WHITE
Idealne połączenie, czyli książka zarazem słodka i gorzka

Pełno jest takich książek wśród oferty romansowej, które pod otoczką cukierkowości przemycają tematy pozostawiające kwaśny posmak w ustach. Żeby jednak nie wędrować za daleko - "Pan Perfekcyjny" Jewel E. Ann. Jedna z najlepszych książek, jakie przeczytałam od bardzo dawna, która pod płaszczykiem seksu, humoru bohaterów oraz uroczych scen, niesie ból i rany, które nigdy się nie zabliźnią.

Komentarze

  1. Życzę udanego powrotu do blogowania i z ciekawością czekam na nadchodzące artykuły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    Pozdrawiam,
    Pola z https://czytamytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty