50 książek, które chcę przeczytać

Pewnie niektórzy z was wiedzą, że wystawiłam swoją cierpliwość na próbę i wstrzymałam się z kupowaniem książek do grudnia. Konkretnie to aż do Wigilii, kiedy to pod choinke położę sobie ogromną paczuchę z książkami. Plan nie do końca wyszedł tak, jak chciałam i teraz kilka paczek oraz luźne książki schowane mam w szafie, żeby faktycznie cieszyć się nimi dopiero w grudniu. Niestety, wątpię, żebym dała radę zamówić wszystkie upatrzone książki na raz, bo na miłość Boską, doliczyłam tego około czterdziestu. Dlatego wszystko na razie leży grzecznie w szafie, do której nie mam dostępu, a wam przyrzekam, że wszystko co dostanę (sama od siebie :D) przeczytam do lutego... Tylko co to będzie? Jesli jesteście ciekawi po jakie książki sięgnę po świętach to zapraszam! :D

1. Tonąca w błękicie - Magda Mila
2. Tańcząca w ogniu - Magda Mila

Małe wtrącenie: rany! Ile ja się namęczyłam z samym zamawianiem tych książek. ich premiera była jakoś na początku sierpnia, miałam je ładnie odłożone w koszyku, a tu pupcia! Znikły. Później nigdzie nie mogłam znaleźć dwóch tomów, bo jak był jeden to nie było drugiego albo odwrotnie. W końcu udało mi się je w okazyjnej cenie obie znaleźć na NiePrzeczytane.pl

3. Stand by me - Agata Czykierda - Grabowska
4. Kradzież stulecia - Barbara Freethy
5. Wielki skok - Barbara Freethy
6. Alyssa i czary - A.G. Howard

Wtrącenie: jako ogromna fanka "Alicji w Krainie Czarów" nie mogłam zrobić nic innego niż ją kupić!

7. Bezmyślna - S.C. Stephens
8. Niepokorna - S.C. Stephens
9. Swobodna - S.C. Stephens
10. Cała ja - Augusta Docher
11. Miłość i inne zadania na dziś - Kasie West
12. Chłopak, który wiedział o mnie wszystko - Kirsty Moseley
13. Feel again - Mona Kasten
14. Mów własnym głosem - Regina Brett

W dodatku bardzo chciałabym pojawić się na spotkaniu z Reginą w toruńskim Empiku w listopadzie i jeśli mi się uda to będę przeszczęśliwa :D 

15. Niewinna pomyłka - Joanna Hacz
16. Show - Vi Kelland
17. Naturalista - Andrew Mayne

Raczej rzadko sięgam po kryminały, ale ta fantastyczna okładka w zestawieniu z hasaniem po lesie i niedźwiedziem zabójcą... Nie mogłam przejść obojętnie!

18. Do wszystkich chłopców, których kochałam - Jenny Han
19. Pan Perfekcyjny - Jewel E. Ann
20. Pojedynek na słowa - Connie Willis
21. Krótka historia sztuki - Susie Hodge

Książka niepokojąco przypomina podręcznik do języka polskiego, ale niedawno uświadomiłam sobie, że chociaż ją uwielbiam to o sztuce wiem zatrważająco mało. Myślę, że czas to zmienić, dlatego z chęcią sięgnę po ten, jak na możliwości historyczne, jednak króciutki przewodnik po sztuce.

22. Płonący lód. Nieczyste zagranie - Monika Rępalska, Patrycja Kuczyńska
23. Bez słowa - Rosie Walsh
24. Panny Młode. Zima - Denise Hunter, Deborah Raney, Betsy St. Amant
25. Pokusa zła - M. Robinson
26. Sposób na księcia - Emma Chase
27. Skandal - L.J.Shen
28. Jak poderwać drania. Sebastian - Sara Ney
29. Bez złudzeń - Mia Sheridan
30. Ostrożnie z miłością - Smanatha Young

Po tym jak ogromnym zaskoczeniem było dla mnie "Wszystko przed nami" nie mogłam tego nie wpisać na listę. Mam nadzieję, że i ta książka będzie niosła ze sobą tak wielki ładunek emocjonalny. 

31. Uleczone dusze - Tillie Cole
32. Nasze życzenie - Tillie Cole
33. Dziki romans - Christina Lauren
34. Miłość zimową porą - Carrie Elks
35. Wszystkie nasze tajemnice - Colleen Hoover
36. Ryder - L.A. Casey
37. Karuzela - Paulina  Świst

Jestem ogromnie ciekawa nowej serii Śwista, bo na punkcie poprzedniej przepadłam całkowicie. Książki nie są może szczytem literackiej potęgi, ale fakt faktem, że na nikogo z polskich autorów nie wyczekuję tak bardzo jak na Śwista. 

38. Zawsze przy tobie - K.A. Linde
39. Najdroższy sąsiad - Penelope Ward
40. Nigdy nie pozwolę ci odejść - Katy Regnery 
41.  Osaczona - Joss Stirling

Nie wiem co prawda kiedy to cudeńko wyjdzie, ale bez pamięci zakochana jestem w stylu i bohaterach Joss Stirling, więc nie ma możliwości, żebym pominęła tą część. 

42. Cinder i Ella. Tak się kończy bajka - Kelly Oram
43. Opętanie - Helen Hardt
44. Pokusa - Helen Hardt
45. Pożądanie - Helen Hardt
46. Dom na farmie - Ruth Logan Herne

Wika pisała będzie recenzję tej części, a ja pierwszą mam za sobą. Mogę wam powiedzieć, że książki pisane są leniwie, prosto, zwyczajnie. Są zupełnie spokojne, bo akcja pojawia się spordycznie. Zupełnie inne niż te wszstkie "pędzące książki", w których fabuła nigdy nie zwalnia i zawsze coś się dzieje, dlatego z wielką chęcią sięgnę po drugi tom. 

47. Niepokorny mężczyzna - Kristen Ashley
48. Lucyfer - Jennifer L. Armentrout
49. Fighting temptation - K.C. Lynn
50. Zwierzaki Wajraka - Adam Wajrak

Tak przedstawia się mój TBR na czas nieokreślony, ale zaczynający się na pewno od świąt Bożego Narodzdenia. Dawajcie znać, które z tych książek macie za sobą, ktore chcecie przeczytać i może których recenzje byście chcieli? Trzymajcie się ciepło!

Komentarze

  1. Z przykrością muszę przyznać, że z Twojej listy czytałam tylko "Pokusę zła", która w sumie podobała mi się oraz "Krótką historię sztuki", która była naprawdę miłą lekturą, a dowiedziałam się z niej wiele ciekawych rzeczy.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka pozycji nie tak dawno robiło na mnie wrażenie, ale... jednak co innego mam na tapecie =D

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba z 10 wspólnych książek mamy ;)
    Pozdrawiam
    https://jeszczerozdzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Chłopak, który wiedział o mnie wszystko" czytałam jakoś miesiąc/dwa miesiące temu ;) I okazało się, że to ma jeszcze drugą część ;) "Cinder i Ellę" oraz "Sposób na księcia" też mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty