6 naszych ulubionych książek z NIEBIESKIMI okładkami

Kolejna odsłona serii, tym razem w niebieskim. Też uważacie, że niebieski to piękny kolor? Dziś pójdziemy w jasnoniebieskie okładki. Co do zasad: polecamy nasze ulubione książki w określonych kolorach. Punkty 1,3,5 - Iza, a resztą zarządza Wiktoria. :D


1. "Chemik" Stephanie Meyer
Wiem, że Meyer postrzegna jest często przez pryzmat "Zmierzchu". Tym razem jednak polecam o nim zapomnieć i czytać, czytać, czytać, bo warto. "Chemik" to zupełnie inna bajka. Takie sexy crime, bo co prawda z thrillerem nie ma to nic wspólnego, ale jest światnie napisana. Widać, że od czasów błyszczących wampirów minęło duuużo czasu :D

2. "Domek na drzewie" K.K. Allen
Uważam, że to książka piękna, magiczna i totalnie romantyczna i w niektórych momentach tragiczna. Z łatwością umiałam się wczuć w emocje, jakich doświadczała główna bohaterka- Chloe. Chyba mam słabość do książek Filii, bo każda ma w sobie coś, co mi się podoba. Chce ich więcej tak samo, jak chce więcej K.K. Allen w moich czytelniczych zbiorach :)

3.  "Bóg nigdy nie mruga" Regina Brett
Zbiór felietonów Reginy skradł moje serce już jakieś cztery lata temu. Został mi polecony przez koleżankę, a że sama raczej czytam inne książki to decyzja o czytaniu wyglądała mniej więcej tak - a do cholibki, co mi szkodzi! No i tak się zaczęła moja przygoda z Reginą Brett. Nie jestem zbyt religijną osobą, ale jej słowa o Bogu do mnie docierają, Docierają do mnie jej słowa o cierpieniu. Docierają te, o wspaniałości ludzi. Właściwie cała Brett do mnie dociera - dlatego szczerze ją polecam.

4. "Dziesięć poniżej zera" K.A. Tucker
Zanim po nią sięgnęłam już wiedziałam, że to nie będzie jakaś tam zwykła książka. Wystarczył napis na okładce: "Jak sobie radzisz, gdy na Twoich oczach świat rozsypuje się na kawałki". Znam to uczucie aż za bardzo i chyba właśnie dlatego ogromnie przeżyłam to, co było zawarte w książce. Rewelacyjna. Niesamowita. Ulubiona.
 
5. "Cel" Elle Kennedy
Wiem,  że autorka nie przypadnie do gustu każdemu i zdaję sobie sprawę tego, że to w sumie lekki romans. Mnie z całej serii "Off campus" ta część podobała się chyba najbardziej. Pokazuje, że czasem najlepiej jest odpuścić i dać sobie trochę luzu, bo to, co planuje dla nas los może być lepsze od tego, co sami dla siebie planujemy. Książka była bardzo dojrzała, wzruszająca i z wielką przyjemnością mi się ją czytało!
 

6. "Kiedy pada deszcz" Lisa de Jong
,,Kiedy pada deszcz, myśl o mnie" 
Ta książka jest magiczna. Byłam urzeczona tym, jak zostało przedstawione zmaganie się z swoimi lękami, wspomnieniami, strachem. Pokazane, jak miłość Ashera dała Kate zupełnie nowe życie. Płakałam po tej książce godzinami i zapadła mi głęboko w pamięci. Uwielbiam ją i naprawdę często do niej wraca.


Jak podobało wam się to wydanie serii okładkowej? Tradycyjnie, podawajcie swoje ulubione książki z niebieskimi okładkami :D

Komentarze

  1. Z wymienionych tutaj książek czytałam tylko "Kiedy pada deszcz" i szczerze mówiąc, ta książka w ogóle nie przypadła mi do gustu. Każdy następny tom był o wiele gorszy od poprzedniego.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej mogłaś dzięki przeczytaniu wyrobić sobie o nich opinię :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Niebieski to mój ulubiony kolor. Z pozycji przedstawionych powyżej czytałam tylko ,,Bóg nigdy nie mruga".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brett pisze niezwykłe książki, każda kolejna jaką od niej czytam jest lepsza od poprzedniej :)

      Usuń
  3. Niebieski to zdecydowanie mój ulubiony kolor, ale z tych książek niestety żadnej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwierzysz, że nie znam tych pozycji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że uwierzę! Wierze też w to, że mimo, że nie znasz żadnej z wymienionych byłabyś w stanie polecić mi jakąś niebieską perełkę :)

      Usuń
  5. Słyszałam o nich, ale żadna jakoś tak nie wpadła mi w ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, byś jakąś z nich zgarnęła dla siebie :)

      Usuń
  6. zmora bibliotekarki, miałą niebieską okłądkę xd
    Pozdrawiam
    Jeszczerozdzial

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj, wierzę! Współczuję i niezwykle doceniam tę nasze bibliotekarki ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty