6 naszych ulubionych książek z BIAŁYMI okładkami

Kolejna odsłona kolorowej serii, tym razem na tapetę bierzemy białe okładki! :D Przypominam - wypisujemy nasze ulubione książki w określonym kolorze. Punkty 1,3,5 - Iza. A pozostałe to polecajki Wiktorii. Postaramy się też, żeby nasze polecenia się nie powtarzały.

1.  "Womanizer" Katy Evans
Ja od Katy biorę wszytko. Zawsze jestem zachwycina jej książkami, ale Womanizer jest specjalny. Napisany jakoś inaczej, dojrzalszy, lepiej się czytało. Chociaż każdą książkę Katy polecam całym sercem to króciutki kobeciaż zajmuje w nim specjalne miejsce.

2."Dziewczyna o kruchym sercu" Elżbieta Rodzeń
Jest to książka napisana w tak cudowny sposób, że nie mogło jej tutaj zabraknąć! Elżbieta Rodzeń jest dla mnie jedną z najlepszych polskich pisarek, a w tej książce złamała serce chyba każdej czytelniczce. Jest po prostu cudowna.

3."Jak powietrze" Agata Czykierda - Grabowska 
Książkę czytam właśnie drugi raz i jestem nią tak samo zachwycona, jak na początku. Lekki język, autentyczne sytuacje i bohaterowie z krwi i kości to przepis na sukces i takim sukcesem jest moim zdaniem "Jak powietrze". Od książki niemal nie można się oderwać. Kacper i Hania to dwa małe brzdące, które zmiękczą każde twarde serce, a Dominik i Oliwia tworzą piękną, zgraną relację, która pokazuje jak wiele może dać odrobina dobra.

4. "Twoje zdjęcie" Melanie Moreland 
Przeczytałam ją niedawno i tak zupełnie na świeżo mogę powiedzieć, że jest naprawdę fajna! Bardzo podoba mi się fabuła, pomysł na bohaterów, pokazanie toksycznych relacji, ale także i tych najpiękniejszych. Pokochałam Melanie dzięki tej książce.

5. "Mistrz i Małgorzata" Mikchaił Bułhakow 
Klasyk. Cudo. Niewiele trzeba o tej książce pisać. Właściwie to tylko jedno: czytajcie. A jeśli już czytaliście to czytajcie ponownie.

6. "Promyczek" Kim Holden
Moje mistrzostwo, cudo, arcydzieło. Z wszystkich książek jakie przeczytałam to właśnie tą kocham najbardziej. Wniosła do mojego życia pozytywne myślenie, sprawiła, że poczułam ochotę, by się zmienić i to właśnie zrobiłam. Brzmi banalnie, ale może rzec, że odegrała ogromną rolę w moim życiu. Polecam wszystkim, choć jestem przekonana, że raczej nikt nie zacznie jej czytać z nastawieniem z jakim ja to zrobiłam.


Dajcie znać jakie są wasze ulubione książki z białymi okładkami  i czy któreś z tego zestawienia są również waszymi ulubionymi. Buziaki! 

Komentarze

  1. ,,Jak powietrze" to genialna książka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej, ale "Mistrz i Małgorzata" czeka w domu, chociaż moja okładka jest czerwona ;)

    Pozdrawiam,
    Gabcia bookish-shark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, muszę się zabrać w końcu za promyczka!
    https://ksiazkioczamirudej.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mistrz i Małgorzata" to klasyk! Uwielbiam do niej wracać. :)

    Pozdrawiam,
    Adrianna www.czytasiee.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałabym się mocno zastanowić nad tą jedną ulubioną białą książką jednak z Waszej listy całym sercem kocham "Mistrza i Małgorzatę", klasyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. promyczek to książka, która aż zapiera dech ! najlepsza
    pozdrawiam
    jeszczerozdzial

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty