Wyzwanie Czytelnicze na 2019

Dzień dobry!
W tym roku mam dla was wyzwanie czytelnicze, w którym - mam nadzieję - zechcecie wziąć udział razem ze mną i Wiką! Poniżej przeczytacie co nieco o poszczególnych punktach. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu!




1. Przynajmniej 2019 stron miesięcznie przez 6 miesięcy - około 6 książek miesięcznie to nie jest i jest dużo - wiadomo, wszystko według możliwości. Mam jednak nadzieję, że dla was to będzie pestka! A nawet jeśli trafią wam się słabsze miesiące to to wyzwanie wymaga jedynie 6 (dowolnych) miesięcy czytania.

2. 19 liter w tytule - wiadomo :D

3. 19 książek wydanych w zeszłym roku - jako, że wyzwania się łączą to mam nadzieję, że nie odstrasza was ta liczba. Książki z tego wyzwania mogą jednocześnie spełniać pozostałe. Jeśli jednak wolicie spełnić je osobno - was wybór.

4. 9 książek z wybranego wydawnictwa - dowolne wydawnictwo i 9 książek z jego oferty. Sama jeszcze nie mam wydawnictwa, które miałoby aż 9 interesujących mnie książek, których nie czytałam, ale rok jest długi!

5. Autor z 9 literami w imieniu i nazwisku

6. Książka z 19 rozdziałami

7. Książka w mniej niż 19 godzin - nie musicie się spieszyć i czytać na wyścigi, bo nie o to mi chodzi. Ponad to każdy z nas ma obowiązki, dlatego w tym wyzwaniu chodzi o łączny czas czytania.

8. Seria z przynajmniej 9 tomami - nie musicie czytać wszystkich, jeśli nie chcecie. To wyzwanie ma pomóc wam kontynuować zaczęte serie. Uwaga! Jeśli chodzi o tak długą serię to nie martwcie się - bierzemy pod uwagę spin-offy i dodatki. Na przykład Dary Anioła, Mechaniczne Maszyny, Pani Noc albo Akademia Wampirów i Kroniki Krwi.

9. Z okładką 9/10 - czyli okładką doskonałą! Do was należy ocena, jak taka okładka ma wyglądać.

10. Książka, z której wynotujesz 9 cytatów - wiadomo - dobry cytat nie jest zły. Jeśli znajdziecie książkę, która pełna będzie doskonałych, trafnych i spostrzegawczych przemyśleń to podbijecie to wyzwanie!

11. Książka, której akcja dzieje się na Alasce - wyzwanie na cześć Alaski, która w 1959 roku została 49. stanem! W tym wyzwaniu wybieracie książkę z dowolnego gatunku, dowolnego autora, dowolnej grubości - byleby akcja działa się na Alasce.

12. Na 150 rocznicę urodzin weselmy się z Wyspianskim - to doskonałe wyzwanie dla osób, które chcą poobcować z klasykami.

13. Więcej o jedną książkę niż w zeszłym roku - nieważne czy w 2018 przeczytaliście 10, 60 czy 200 książek - w tym roku postarajcie przeczytać się przynajmniej o jedną książkę więcej.

Komentarze

Popularne posty