Koniec Roku Book Tag

Dziś mam dla was coś, co tygryski lubią najbardziej, czyli tag książkowy! Ze wzglęgu na to, że wczoraj świętowaliśmy Nowy Rok, będzie to Koniec Roku Book Tag. Zapraszam do czytania!

1. Książki, które zaczęłaś w tym roku, ale jeszcze nie skończyłaś:

Znalezione obrazy dla zapytania w zapomnieniuMoże was zdziwię, ale ja nie mam takich książek. Wydaje mi się, że porzuciłam jedynie dwie książki w tym roku, ale one z kolei były tak koszmarne, że w życiu nie będę chciała ich ponownie wziąć do ręki. Mowa tu o "365 dniach" oraz "W zapomnieniu".

2. Czy masz książkę, która pomoże ci przejść w nastrój kończący ten rok?

W tym roku w taki nastrój pełen refleksji, podsumowań, ale też nadziei na nowe początki i na poprawę w nowym roku wprowadziła mnie "Nieśmiała" Sarah Morant. Książka pokazuje nie tylko to, że poleganie na innych i przyjaźnie mogą przynieśń nam ulgę, ale też to, że sami musimy zdecydować co chcemy zmienić.

3. Czy jest książka, której wydania w przyszłym roku nie możesz się doczekać?

A żeby to jedna! Jest ich już około 30. Jest jednak książka, na którą czekam najbardziej na świecie i nie dlatego, że dostanę ją do recenzji, ale dlatego że to kolejna książka jednej z moich najukochańszych polskich autorek Melissy Darwood! "Gordian" ukazuje się już w styczniu!

4. Trzy książki, które chcesz przeczytać przed końcem roku:

https://cf1-taniaksiazka.statiki.pl/images/large/669/9788378898351.jpgBiorąc pod uwagę, że piszę ten tekst w Sylwestra, a wy czytacie go już po Nowym Roku to takich książek będzie dużo więcej niż trzy! Może napiszę wam o trzech, które mam następne w kolejce. "Lucyfer", "Pan Perfekcyjny" oraz "Nasze życzenie" to trzy nowości wydawnictwa Filia, które zamierzam przeczytać niebawem.


 5. Ulubiona ksiażka tego roku to?

Już za kilka dni przeczytacie o topce ulubionych książek i serii w tym roku, dlatego odpowiedź na to pytanie musi jeszcze trochę poczekać!

6. Czy zaczęłaś robić plany czytelnicze na przyszły rok?

Oczywiście! W tym roku serdecznie zapraszam was na nasze wspólne wyzwanie czytelnicze, o którym dokładniej przeczytacie we wpisie, który już niebawem ukaże się na blogu.

Komentarze

  1. Ja już powoli myślę nad książkami, które chce przeczytać w tym roku ~Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwi mnie to zupełnie, bo robię dokładnie to samo ;)

      Usuń
  2. Ja już mam plany czytelnicze na kolejne miesiące. Sama jestem ciekawa co z nich wyjdzie. Ja akurat z ,,365 dni" nie miałam większych problemów. Gorzej z drugą częścią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga część jest jeszcze gorsza? O matulu. Przeraża mnie te perspektywa, ale pewnie kiedyś się nad sobą poznęcam i przeczytam z ciekawości :)

      Usuń
  3. Miałam zrobić ten book tag, ale coś nie wyszło 😂. „Lucyfera” również mam zamiar przeczytać, jednak nie wiem czy mi się uda 🙄.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze dokładnych planów czytelniczy ale mam jeden główny czyli przeczytanie 52 książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja lista książek do przeczytania cały czas rośnie, ale chyba nigdy nie zniknie do zera co chwilę pojawia się na niej coś nowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam masę różnych planów, ale jak to z planami bywa, pewnie i tak mi się szyki pomieszają =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki by wszystkie mieszały się na twoją korzyść ;)

      Usuń
  7. Również czekam na "Gordiana". Jestem go ciekawa, bo nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty